Запалення трійчастого нерва

Як лікувати запалення трійчастого нерва

video

Невралгія трійчастого нерва лицьовій зоні - досить поширена проблема, що супроводжується больовими відчуттями. Патологія виникає внаслідок ураження периферичних нервів і характеризується явною симптоматикою - інтенсивним та пекучим болем лицьових м'язів.

Як правило, це хвороба дорослого покоління - у дітей і підлітків запалення нервів особи зустрічається нечасто. Однак навіть у свідомому віці, зіткнувшись з подібною хворобою, людина відчуває значний дискомфорт і на час може стати недієздатною.

Діагностувати недугу самостійно неможливо в силу нетипових симптомів, які можуть свідчити про безліч інших захворювань (наприклад, стоматологічного характеру). Саме тому при виявленні неприємних больових відчуттів в лицьовій зоні слід звернутися до кваліфікованого фахівця.

Клініка "Модус" пропонує послуги лікарів з багаторічним досвідом реабілітації пацієнтів, які страждають на запалення трійчастого нерва. Ми застосовуємо сучасні методики лікування, виключаючи медикаментозні терапії та оперативні втручання. Наша мета - розробити індивідуальний комплекс вправ лицьових суглобів, що мають на увазі реабілітацію за допомогою кінезітерапії. Ми працюємо в даній галузі тривалий проміжок часу, за який вдалося вилікувати сотні пацієнтів, позитивно відгукуються про кваліфікацію персоналу, доступності послуг і ефективності лікування.

Симптоми запалення трійчастого нерва

При невралгії симптоматика недуги виглядає наступним чином:

• Гостра, пекучий біль, подібна удару струмом
  • Посилення болю при рухливості особи, дотику до шкіри поблизу запаленої зони
  • Хворобливі реакції на яскраве світло і гучні звуки
  • Часткова або повна втрата чутливості ураженої області
  • Головні болі та порушення сну
  • Причини невралгії
  • Переохолодження лицьових тканин
  • Аневризма - розширена артерія, яка чинить тиск на трійчастий нерв
  • Аномалія судин головного мозку - неправильне розташування, що сприяє тиску на нерв
  • Вроджені патології, травмування лицьових кісток
  • Хронічні недуги, пов'язані зі стоматологією (карієс, періодонтит)
  • Хронічний гайморит
  • Злоякісні та доброякісні пухлини поблизу особи
  • Атеросклероз
  • Оперативне втручання в лицьовій зоні, де розташований трійчастий нерв

Лікування запалень трійчастого нерва

Для ефективного і своєчасного усунення симптоматики та розвитку важкої форми невралгії слід звернутися до кваліфікованих лікарів нашої клініки. Первинний прийом лікаря-реабілітолога почнеться зі збору анамнезу. Опитуючи пацієнта про його стан і виявляючи симптоматику, фахівець зможе точно визначити патологічні ознаки та призначити ефективне лікування, що розробляється для кожного хворого індивідуально.