Сколіоз

Як вирішити проблему сколіозу і коли звертатися до лікаря

video

Напевно, ви коли-небудь потрапляли на кричущі заголовки "Сколіоз - проблема всього людства" або "Сколіоз не вимагає обов'язкового лікування". Насправді, деформація хребців - це серйозна недуга, який слід усувати на початкових стадіях, коли форма захворювання не набула запущений характер.

Кінезітерапія - альтернативний метод лікування сколіозу без медикаментозного втручання. По суті, методика полягає в розробці програми фізичних вправ, що сприяють розслабленню спазмованих і зміцненню ослаблених м'язів хребта. Процедури виконуються під строгим контролем у присутності лікаря-реабілітолога, який підбирає індивідуальний комплекс оптимальних фізичних навантажень для кожного пацієнта.

Симптоми сколіозу хребта - лікування в клініці "Модус"

Щоб не запустити захворювання до стадії, коли усунення хвороби буде неможливим, слід звертати увагу на симптоматику:

• Болі в спині, тазу, нижньої частини ніг
  • Асиметрична постава
  • Сутулість
  • Швидка втомлюваність при ходьбі і середніх фізичних навантаженнях
  • Зміна ходи
  • Погіршення еластичності, ослаблення м'язів

Лікування сколіозу

Багато хто помилково вважає, що дане захворювання можна вилікувати регулярним відвідуванням басейну, використанням корсета для спини або вдавання до оперативного втручання. На практиці це не так, оскільки сколіоз має на увазі дисбаланс напруженості м'язів спини. Одні ділянки можуть бути сильно напружені, інші - надмірно розслаблені. Плавання сприяє рівномірному навантаженні на всі зони, що є неприйнятним методом усунення больових відчуттів і недуги в цілому. Те ж стосується корсетів, які здійснюють рівномірну гіпертрофію обох частин хребця, тому ці два методи зовсім не дієві.

Медичний центр "Модус" пропонує ознайомитися з перевагами кінезітерапії для лікування сколіозу у дорослих і дітей. Ми розробляємо індивідуальний комплекс вправ, враховуючи характер проблеми і особливості кожного окремого пацієнта. Реабілітологи нашої клініки мають достатню кваліфікацію для того, щоб підібрати оптимальну програму реабілітації. У роботі ми використовуємо декомпрессійні тренажери, на яких здійснюються вправи під строгим контролем фахівця. Дана методика є найбільш ефективною і безпечною, а головне - не вимагає оперативного втручання і прийому медикаментів.

Основними завданнями лікування сколіозу 1, 2, 3 ступеня кінезітерапією можна назвати:

• Усунення больових відчуттів
  • Поліпшення еластичності напружених м'язів і зміцнення ослаблених ділянок
  • Відновлення рухової функції хребта
  • Нормалізація обміну речовин в міжхребцевих зонах
  • Усунення тиск на внутрішні органи

Ви можете звернутися до нас на будь-якій стадії захворювання і почати ефективне лікування сколіозу в Києві вже сьогодні! Для отримання докладної інформації або запису на прийом лікаря зв'яжіться з менеджерами медичного центру в телефонному режимі.