Болі в шиї

У наш час мало хто може ствердно сказати, що ведуть здоровий і активний спосіб життя, а також правильно харчуються. Практично буденними для людей стали стреси, неправильна постава і м’язові спазми. А це базові передумови до того, що може виникнути біль в шиї.Однак ці хворобливі відчуття також можуть бути викликані рядом захворювань.

Коли болі в м’язах шиї виникають зрідка, швидко проходять і не мають систематичного характеру, то зазвичай це спровоковано способом життя. Якщо ж больовий синдром гострий, посилюється при рухах і зберігається тривалий час, то цілком ймовірно, що він свідчить про наявність більш серйозних проблем з організмом.

Причини болю в шиї

Хворобливі відчуття в шийному відділі – поширена проблема, яка зачіпає різні вікові групи. Вона виникає в силу різних причин, від зовнішніх факторів до серйозних внутрішніх захворювань.

Поширеними факторами, що провокують біль в потилиці і шиї, є:

• інфекційні хвороби, запальні процеси;
  • удари, травми м’яких тканин або хребетного стовпа;
  • хребетні деформації в шийному відділі;
  • протрузии, грижі міжхребцевих дисків;
  • міофасціальний синдром, шийний остеохондроз;
  • захворювання нервової системи та інші.

Однією з найбільш частих причин хворобливих відчуттів в шиї виступають м’язові спазми і розтягування через неправильну поставу. Ви можете працювати за комп’ютером, дивитися телевізор, спати в неправильному і незручному положенні – все це може призвести до виникнення проблеми.

Біль у шиї нерідко супроводжується такими супутніми симптомами, як:

• зниження рухливості голови;
  • характерний хрускіт в області шиї при поворотах голови;
  • відчуття дискомфорту в районі плечей;
  • головний біль, запаморочення;
  • погіршення гостроти зору і слуху;
  • зросла стомлюваність, брак сил.

У будь-якому випадку при виявленні проблеми ми рекомендуємо звертатися до медичного центру Модус для того, щоб визначити першопричину больового синдрому і усунути її. Щоб уникнути розвитку патології і швидше повернути тілу нормальне стан, дуже важливо своєчасно пролікувати недугу.

Діагностика і лікування

Постановку діагнозу фахівець нашого центру починає з ретельного збору скарг і анамнезу, в ряді випадків і направлення на аналізи. Це потрібно, щоб звузити область пошуку патологій. Наступний обов’язковий етап – візуальний огляд, який допомагає виявити викривлення хребта, проблеми з рухливістю шиї, зміни в зв’язках і м’язової тканини.

Якщо є підозра на серйозну патологію, додатково проводяться наступні діагностичні процедури:

• рентгенографія шийного відділу хребта – класичний метод дослідження. Дає можливість виключити або підтвердити пухлини, остеопороз, травмування, хронічне запалення хребта і зміщення хребців;
  • функціональна рентгенографія – більш досконале обстеження, яке визначає наявність нестабільності хребта, непомітних зсувів хребців;
  • комп’ютерна та магнітно-резонансна томографія (КТ, МРТ) – більш функціональні діагностичні методи. З їх допомогою можна дати точну і детальну оцінку стану кісток, що оточують їх м’язових тканин, зв’язок, спинного мозку.

На основі всіх отриманих даних наш лікар ставить діагноз, робить висновок і призначає лікування. Як правило, лікувальний курс включає в себе масажні процедури, фізіотерапевтичні вправи від болю в шиї, а краще – повноцінний курс кінезітерапії, що дозволить вам усунути причину хворобливих відчуттів, і ніякого прийому медикаментів навіть і не буде потрібно.

Масаж і вправи від болю в шиї

Перше, на чому ми хочемо акцентувати увагу – всі процедури в рамках курсу слід проходити або під наглядом фахівця або довірити роботу йому. Це особливо стосується лікувального масажу для зняття м’язових затисків і спазмів. Без належних навичок існує ризик зашкодити власному здоров’ю.

Якщо говорити про те, як зняти біль в шиї і плечі, то найпростіші прийоми, які можуть допомогти при легкого болю в шиї, до них можна віднести такі:

• вправи з: 1) нахилами голови вперед-назад; 2) нахилами в сторони; 3) поворотами головою в кожну сторону. Підхід включає в себе 7-10 повторень по кожному пункту;
  • самомасаж. Для цього потрібно пальці обох рук покласти на м’язи ззаду шиї і розім’яти інтенсивними круговими рухами протягом 10-15 хвилин;
  • прийняти знеболююче. Допускається одно- і двократний прийом ліків. При відсутності ефекту слід негайно звертатися до фахівця.

В цілому ми не рекомендуємо займатися самолікуванням, тому що практика показує – у багатьох випадках це призводить до небажаних ускладнень. А медичний центр Модус завжди готовий допомогти вам повернути здоров’я і належну активність.